Het DM Bureau
  • Home
  • Direct mail
    • Wat is direct mail?
    • Opbouw direct mail
    • Direct mail marketing
    • Direct marketing voorbeeld
    • Kennisbank
  • Direct mail campagne
    • Direct mail campagne
    • Klanten terugwinnen; Hoe doe je dat?
  • Over Het DM Bureau
    • Direct Mail expertise
    • Over Het DM Bureau
  • Promotional Paper Products
  • Klantcases
  • Contact
  • Aanvragen demo pakket
    • BEL MIJ TERUG
  • Menu

Bezwaarmaker.nl

Bezwaarmaker.nl gebruikt al jaren verschillende digitale kanalen & radio voor marketing. Er is een gevoel dat het bereik en resultaat middels deze kanalen redelijk zijn plafond heeft bereikt. Dit jaar heeft Bezwaarmaker.nl voor het eerst de keuze gemaakt om Direct Mail te integreren in de marketingmix om een deel van de doelgroep te bereiken.

Doel van de campagne

Het doel van de campagne is om online afspraken (aanvragen) te genereren van mensen die bezwaar willen maken tegen hun WOZ-aanslag.

Uitvoering van de campagne

Tijdens de conceptfase hebben wij een 3-tal creatieve concepten voorgelegd. De keuze is gemaakt voor de brief in envelop, maar dan wel op een bijzondere wijze. Een full color aflopende envelop met een opvallend design. Hetzelfde geldt ook voor de brief. Niet standaard. Bij de doelgroep selectie is er gekozen voor een specifieke segmentering. Vrijstaande woningen met een specifieke minimale waarde en een aantal geselecteerde gemeentes.

Resultaat

De eindresultaten van de campagne zijn nog niet bekend. Maar na 1,5 – 2 weken na de matdatum had de mailing al een respons van 1,9% gerealiseerd.

Overtuigd van het voordeel en het gemak?

Neem contact met ons op!
© Copyright - Het DM Bureau - Cookie verklaring
Vattenfall nieuwe opzet rnhb direct-mail brochure klantcase RNHB
×

Powered by WhatsApp Chat

Niels Debets
Business Development Niels Debets

Tijdens kantooruren reageren wij binnen 2 uur!

× Kan ik u helpen?
Scroll naar bovenzijde