Dé Klant

VattenFall

Dé case

Dat Hét DM Bureau ook in staat is heel complexe mailingen goed en veilig te verwerken, bewijst de Vattenfall mailing. In deze direct mailing is gebruikersinformatie opgenomen en die mag natuurlijk alleen terecht komen bij de personen waarvoor deze info bestemd is. En bij niemand anders. Dat is de kracht van het concept, want de mailing zelf is op acht verschillende locaties verdeeld over zes documenten voorzien van strikt persoonlijke informatie. Door geavanceerde cameralezing tijdens het verwerken van de mailing kan worden gegarandeerd dat iedere envelop de juiste inhoud bevat. Dat is een keiharde must en voor opdrachtgever Vattenfall de reden om dit complexe traject aan Hét DM Bureau uit te besteden. De mailing wordt een maand voor het verstrijken van de contactduur verstuurd en na twee weken opgevolgd met een herinneringsmailing naar klanten die dan nog niet gereageerd hebben.

Hét Doel

Klanten onder de noemer ‘Blijven Loont’ verleiden om hun energiecontract met Vattenfall te verlengen.

Dé Creatie

De hoofd- en herinneringsmailing zijn verpakt in een C5 envelop en bevat vier documenten, een antwoordkaart en retourenvelop.

Dé Actie

Vernieuwen contract bij Vattenfall met voor VastePrijsEnergie met Blijven Loont voor 1 of 3 jaar.