“Het DM bureau voelt als het verlengde van ons team, met een specialisme dat wij niet in huis hebben.”
“De tijden zijn veranderd, maar onze samenwerking met het DM bureau is gebleven. Inmiddels werken we al heel wat jaren samen. Er zal best een bureau zijn dat dezelfde diensten biedt voor minder geld, maar deze samenwerking is mij veel waard.
Wat altijd hetzelfde is gebleven in onze samenwerking is hun betrokkenheid en het actief meedenken. Zij voelen als het verlengde van ons team en hebben het specialisme dat wij niet in huis hebben.
Sinds het begin van onze samenwerking is er veel veranderd in direct mailings. Dat geldt voor het product zelf, maar ook voor de drukwerktechnieken en de methodes voor segmenteren en personaliseren. Het DM bureau volgt deze ontwikkelingen. Gelukkig maar, want ik wil in de communicatie met onze gasten wel innovatief blijven. We willen niet worden ingehaald door onze concurrenten. Hoewel we niet altijd alle nieuwe ontwikkelingen en creatieve vormen willen volgen, houden Robert en Martijn ons wel scherp door hun kennis te delen.
”Omdat het DM bureau de ontwikkelingen op het gebied van direct mailings volgt, kunnen wij innovatief blijven in de communicatie naar onze gasten.”
Een direct mailing is een hele keten van stappen die leidt tot een deurmatdatum. Als er iets misgaat in dit traject, dan komt die datum ook in gevaar. In vorige trajecten is er (uiteraard) weleens iets misgegaan, maar dan loste het DM bureau het zelf op zodat de mailing geen vertraging opliep. Vanwege die betrokkenheid vertrouw ik ze. Ik weet dat ze het regelen.
”Als er een probleem ontstaat in het mailingtraject, dan lost het DM bureau het op, zodat de mailing geen vertraging oploopt.”
Het unieke aan onze samenwerking is het vertrouwen. Net als in het echte leven, moet je werken aan een relatie en dat doet het DM bureau zeker. Als er iets is, dan doen ze hun best om het op te lossen. Ik weet dat ik van ze op aan kan.”