Het DM Bureau
  • Home
  • Direct mail
    • Wat is direct mail?
    • Opbouw direct mail
    • Direct mail marketing
    • Direct marketing voorbeeld
    • Kennisbank
  • Direct mail campagne
    • Direct mail campagne
    • Klanten terugwinnen; Hoe doe je dat?
  • Over Het DM Bureau
    • Direct Mail expertise
    • Over Het DM Bureau
  • Promotional Paper Products
  • Klantcases
  • Contact
  • Aanvragen demo pakket
    • BEL MIJ TERUG
  • Menu

RNHB

RNHB is een financieringspartij voor vastgoed. Normaal gesproken gaan de accountmanagers rond de eindejaars feestdagen het land door om hun trouwe klanten te bezoeken en te verrassen met een eindejaars geschenk. Echter door de coronapandemie waren er nauwelijks mensen op kantoor aanwezig en werd ook weinig tot geen bezoek ontvangen. RNHB zocht naar een leuk alternatief om de klant toch te kunnen verrassen.

Doel van de campagne

Het doel van de actie was om vaste klanten op een positieve manier te verrassen. Men wilde iets bij de klant afleveren dat zowel een leuke attentie was maar tevens informatief en een bewaarfunctie had.

rnhb direct-mail financieringsgids klantcase
rnhb direct-mail brochure klantcase

Uitvoering van de campagne

In samenwerking met Catapult creëert ontwikkelde het DM Bureau een luxe verzenddoos met inlay waarin diverse items gestopt konden worden. Om het passend te maken bij de feestdagen werd er ook een Tony Chocolonely reep in verwerkt. Verder zaten er een Z-card, A5 brochure in. De doos werd in zijn geheel verpakt in een transparante krimpfolie om deze te beschermen tegen vocht en schade tijdens het bezorgproces.

Resultaat

Exacte resultaten zijn er aan deze campagne niet af te meten. Maar de reacties waren positief.

Overtuigd van het voordeel en het gemak?

Neem contact met ons op!

© Copyright - Het DM Bureau - Cookie verklaring
Bezwaarmaker.nl
×

Powered by WhatsApp Chat

Niels Debets
Business Development Niels Debets

Tijdens kantooruren reageren wij binnen 2 uur!

× Kan ik u helpen?
Scroll naar bovenzijde