

RNHB
RNHB is een financieringspartij voor vastgoed. Normaal gesproken gaan de accountmanagers rond de eindejaars feestdagen het land door om hun trouwe klanten te bezoeken en te verrassen met een eindejaars geschenk. Echter door de coronapandemie waren er nauwelijks mensen op kantoor aanwezig en werd ook weinig tot geen bezoek ontvangen. RNHB zocht naar een leuk alternatief om de klant toch te kunnen verrassen.
Doel van de campagne
Het doel van de actie was om vaste klanten op een positieve manier te verrassen. Men wilde iets bij de klant afleveren dat zowel een leuke attentie was maar tevens informatief en een bewaarfunctie had.


Uitvoering van de campagne
In samenwerking met Catapult creëert ontwikkelde het DM Bureau een luxe verzenddoos met inlay waarin diverse items gestopt konden worden. Om het passend te maken bij de feestdagen werd er ook een Tony Chocolonely reep in verwerkt. Verder zaten er een Z-card, A5 brochure in. De doos werd in zijn geheel verpakt in een transparante krimpfolie om deze te beschermen tegen vocht en schade tijdens het bezorgproces.
Resultaat
Exacte resultaten zijn er aan deze campagne niet af te meten. Maar de reacties waren positief.
