Dé Klant

LicensePartners

Dé case

Het uitgangspunt bij het ontwikkelen van de verhuismailing van LicensePartners was een combinatie van meerdere boodschappen. Naast het verhuisbericht ook de kerst- en nieuwjaarsboodschap en een korte introductie van LicensePartners zelf. Die uitdaging werd neergelegd bij het creatieve team van Hét DM Bureau. Die bedachten een verhuiskaart in winterse look-and-feel waarin alle boodschappen gecombineerd werden. Er is gekozen voor uitschuifkaart, die samen met de bijsluiter in een aan de voorzijde in deze look-and-feel bedrukte envelop verstuurd is naar verschillende doelgroepen. De DM campagne richtte zich niet alleen klanten van LicensePartners, maar ook leveranciers en andere relaties.

Hét Doel

Het nieuwe adres bekend maken en relaties ‘fijne feestdagen & een succesvol 2020’ wensen. Daarnaast voor ontvangers van deze mailing die LicensePartners minder goed kennen, een korte introductie.

Dé Creatie

Een uitschuifkaart (29,5 x 11,5 cm) met bijsluiter in een envelop. Het concept tot en met de uitvoering van de DM Campagne is gerealiseerd door het team van Hét DM Bureau.

Dé Actie

Overbrengen van verschillende boodschappen.

Hét Resultaat

Veel positieve reacties op deze opvallende mailing. De verhuisboodschap is goed overgekomen.